Read More
שאלות נפוצות
חומרים ואחריות
פלדת אל חלד:
יש לנקות את התכשיט עם סבון נוזלי ומים חמימים בלבד.כך ניתן לנקות את כל הלכלוך על התכשיט, במקרה הצורך ניתן להשתמש במברשת שיניים בכדי להגיע לחריצים עמוקים. יש לזכור לייבש את התכשיט עם מטלית על מנת למנוע כתמי מים.
פלדת אל חלד עם ציפוי זהב:
על מנת להחזיר לתכשיט את הברק יש לנקות עם מטלית רכה ויבשה בלבד. מומלץ להמנע ממגע עם מים, שכן גם הציפוי האיכותי ביותר יהרס.
יש לשמור על התכשיט הרחק ממוצרי קוסמטיקה שונים, חומרי ניקוי ומגע בריכה וים שעלולים לפגוע בברק של תכשיט.
בשימוש לא נכון עם התכשיט לא תנתן אחריות על הציפוי.
עור:
כל חלקי העור בקולקציה שלנו עשויים מעור אמיתי, אנחנו לא משתמשים בעור סינטטי. כדי לנקות את חלקי העור בתכשיט, יש להשתמש במטלית לחה ולנגב בעדינות. יש לייבש באוויר לפני הענידה. הקפידו לייבש רק באוויר ואל תחשפו אותו לטמפרטורות קיצוניות כמו מייבשי שיער. צריך להוריד לפני מקלחת/שימוש בחומרי ניקוי.
אבני חן:
כל אבני החן בקולקציות שלנו הן אבנים טבעיות. כדי לשמור על ניקיון האבנים, יש לנקות עותן עם מעט מים חמימים וסבון נוזלי. יש לייבש את האבנים עם מטלית כדי שלא יווצרו כתמי מים.
כל המוצרים שלנו 100% היפואלרגניים ואינם משחירים או מכתימים.
במידה ומדובר בתכשיט שכולו פלדת אל חלד ללא ציפוי, התכשיט עמיד למים לטווח ארוך (שנים רבות).
במידה ומדובר בפלדת אל חלד עם ציפוי זהב, תכשיט עשוי עור עמיתי או אבן חן, יש לקחת בחשבון שצריך להוריד לפני מקלחת/שימוש בחומרי ניקוי.
על כל תכשיט אנו מעניקים אחריות לשנה מיום רכישתו, בצירוף קבלה. האחריות תקפה בשימוש סביר בתכשיט וכוללת כל פגם ביצור. האחריות אינה כוללת שבר, קרע, מכות או שריטות, אחריות על הציפוי כתוצאה מחומציות או משימוש לא נכון, בלאי ואובדן תכשיט או חלק ממנו.
הזמנות מהאתר
בסיום ההזמנה יתקבל מסך של "הזמנתך בוצעה בהצלחה" עם מספר הזמנה לצורך מעקב, כמו כן מייל עם חשבונית ישלח לכתובת המייל אותה הזנת בעת ביצוע הרכישה.
צוות שירות הלקוחות שלנו ישמח לעזור בבדיקה לגביי מצב ההזמנה ובכל דבר אחר, אפשר להתקשר ואפשר לשלוח וואצאפ למספר 0586278168
במידה ותרצו לשנות משהו בהזמנה, כמו לשנות מידה, לשנות פריט, להוסיף עוד תכשיט להזמנה, יש ליצור איתנו קשר באופן מיידי בשירות הלקוחות לטלפון 0586278168 או למייל sales@elliotkohn.co.il. הזמנות מוכנות אצלנו תוך 1-3 שעות מרגע ההזמנה, ברגע שהכנו את ההזמנה, לא יהיה באפשרותנו לשנות אותה.
על מנת לבטל את ההזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 0586278168, בשיחה טלפונית או בהודעת וואצאפ.
משלוחים
משלוח עד הבית- זמן האספקה הינו 3-6 ימי עסקים.
תשלח הודעה מטעם חברת השליחויות לתיאום ההגעה.
החלפות, החזרות וזיכויים
במידה ויש בעיה עם ההזמנה שלכם מוזמנים לפנות אלינו בצור קשר באתר, בטלפון או ישירות למייל sales@elliotkohn.co.il ונשמח לעזור!
החלפה או החזרה מתבצעות באמצעות הדואר או שירות שליחים עד הבית בתוספת 40 ש"ח. בשירות זה השליח יביא אליכם את המשלוח החדש ויקח את הישן.
אם תרצו לבחור באופציה זו שלחו לנו מייל וננחה אתכם כיצד לפעול.
החלפה או החזרה תתבצע באריזה המקורית של Elliot Kohn ובמידה שלא נעשה במוצר כל שימוש.
במקרה של משלוח חזרה אלינו נמליץ להשתמש בשירותי דואר רשום הכולל מספר מעקב, מכיוון שזה בטוח יותר.
אנו לא נוכל לקחת אחריות על גורם שלישי משמע חברת שליחויות או דואר ישראל.
במידה ותשלחו את ההזמנה אלינו במקרה של החזרה או החלפה עליכם לשאת בעלויות המשלוח.
ברגע שנקבל את המשלוח חזרה אלינו נזכה את אמצעי התשלום שלכם בניכוי עלות המשלוח.
ניתן לבצע החזרה או החלפה עד 14 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה, וזיכוי כספי ינתן עד שני ימי עסקים מעת קבלת ההזמנה על פי חוק הגנת הצרכן.
החזר כספי יינתן מינוס 5% עמלת ביטול עסקה. החזר כספי לא יינתן על המשלוח במידה ושולם.
ובנימה קצת יותר שלנו, דברו איתנו במייל וננסה לעזור.
אנחנו זמינים ורוצים שכולם יהיו מרוצים מהרכישה שלהם.